براي اينکه بدانيد چه کار کنيد تا فروش بيشتري در فروشگاه اينترنتي خود داشته باشيد با ما همراه باشيد.


در زير بخشهايي از مقاله   چگونه از روانشناسي براي افزايش فروش در فروشگاه آنلاين خود استفاده کنيم  آورده شده است


تکنيکهاي زير به شما کمک مي کنند تا فروش آنلاين خود را افزايش دهيد:


1. کاري کنيد که خريدار به شما "بله" بگويد


اين يک روش فروش آزمايش شده و اثبات شده است که مي توانيد از آن در وب سايت، صفحات فرود و توضيحات محصول خود استفاده کنيد. هدف، اين است که با پرسيدن سؤالات درست، مشتري خود را به سمت گفتن "بله" سوق دهيد.


 به عنوان مثال، تصور کنيد که شما يک فيزيوتراپ هستيد:


عنوان متن شما: از کمردرد خسته شده ايد؟


خواننده فکر مي کند: "بله!"


يا، شما فروشنده کفش هاي حرفه اي براي دونده ها هستيد:


عنوان متن شما: مي خواهيد در مسابقات بعدي خود رکورد بهتري بزنيد؟


خواننده: "بله!"


متن خود را با يک سوال که ممکن است مشتري ايده آل شما در ذهن داشته باشد آغاز کنيد. يا اين سوالات را در عنوانها يا در کل محتواي وب سايت خود قرار دهيد. اين به مشتريان نشان مي دهد که آنها را درک کرده ايد، اعتماد ايجاد مي کند و يک ذهنيت مثبت در آنها ايجاد مي کند.


2. هديه هاي رايگان به مشتريان بدهيد


همه ما گيفتهاي رايگان را دوست داريم، درست است؟ تصميمات خريد ما تحت تاثير احساسات هستند - از ترس و غرور گرفته تا عشق - اما براي حمايت از تصميمات خود نياز به منطق داريم. افزايش ارزش محصول يا خدمات (با يک هديه رايگان) بدون افزايش هزينه مي تواند به مشتريان اطمينان دهد که آنها در ازاي پول پرداختي، ارزش اضافه اي دريافت مي کنند، که دليل منطقي ديگري را براي کمک به توجيه خريد، به آنها ارائه مي دهد.


3. محتواي مفيد ارائه دهيد


حتماً لازم نيست که هديه رايگان شما فيزيکي باشد. اين هديه مي تواند يک منبع مفيد براي کمک به مخاطبان هدف شما در رسيدن به اهدافشان باشد. مانند يک کتاب الکترونيکي يا يک فيلم آموزشي رايگان.


بازاريابان اين ها را "آهنرباي هدايت کننده" مي نامند، زيرا به شما کمک مي کنند با مشتريان بالقوه ارتباط برقرار کنيد. با ارائه مطالب به صورت رايگان، مي توانيد تخصص خود را به اشتراک بگذاريد و کمي از محصول يا خدمات خود را به مشتري ارائه بدهيد تا آنها براي خريد از شما اطمينان يابند.


4. داستان خود را بگوييد


چرا مردم در کريسمس، کوکاکولا مي خرند؟ به اين دليل است که کوکاکولا با استفاده از تبليغات جشن کريسمس، ارتباط احساسي بين محصولات و مشتريان خود، ايجاد کرده است و مردم، محصول آنها را بخشي از داستان کريسمس مي دانند. شما مي توانيد از داستان گويي در بازاريابي خود نيز استفاده کنيد!


از صفحات درباره ما و فروشگاه خود براي اينکه به مشتريها بگوييد چه کسي هستيد، چه کاري انجام مي دهيد و ارزش هاي اصلي تيم شما چه هستند، استفاده کنيد.


5. از نظرات مشتريان استفاده کنيد


مشتريان، عاشق نظرات بي طرفانه هستند زيرا آنها نظرات مردم واقعي هستند و نه فروشندگان. آنها منبع خوبي براي اثبات ادعاي شما و نشان دادن نحوه عملکرد محصول شما در دنياي واقعي هستند.


در مورد سوالات متداولي که مشتريان، قبل از خريد از شما مي پرسند، فکر کنيد. آيا مي توانيد پاسخ آنها را در نظرات مشتريان پيدا کنيد؟ آنها را به صفحه توضيحات محصول يا صفحه قيمت گذاري خود اضافه کنيد تا هرگونه عدم اطميناني را که سبب عدم خريد محصول شما مي شود، از بين ببريد.


6. محدوديت زماني بگذاريد


همه ما احساس پشيماني از خريد را تجربه کرده ايم. اما معاملات محدود به زمان، به پديده روانشناختي متفاوتي به نام "پيش بيني تاسف" يا آنچه کودکان آن را " ترس از دست دادن" مي نامند تکيه مي کنند. اين همان چيزي است که ما را ترغيب مي کند تا قبل از اينکه خيلي دير شود آن هديه را دريافت کنيم، يا فلان لباس را در حراجي بخريم.


 


 با افزودن محدوديت زماني به پيشنهاد خود، مي توانيد احساس فوريت ايجاد کرده و خريداران را ترغيب کنيد که به اين فکر کنند که در صورت عدم انجام معامله به موقع، چه احساسي به آنها دست خواهد داد.


منبع: سي يو وب


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فالسم Molly فارسی مووی کلر استخر، قرص کلر استخر Dianne درباره شیشه رنگی همه چیز از همه جا برای شما Deanna ایران هات نیوز